Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MC

Dobrý den,

možná jsem špatně hledal. Ty cviky v tom videu:

- provádět každý? a všechny cviky v tom videu?

- počet opakování?

Děkuji

0 0
možnosti
OP

Krásný den, cviky na videu se ke konci stávají složitějšími ... 

Pokud však uhlídáte techniku, cvičit určitě můžete. 

U vzporů opatrně - cvičit až ve chvíli, kdy je již "kvalita" v HSS... 

(technicky náročnější)

- na facebooku odpovím rychleji (omluva):-)

(klikněte na líbí se mi a poté můžete napsat zprávu..., případně email)

0 0
možnosti
JR

J68a34r32a 20R26a46n96k

23. 8. 2015 19:39

Pozice decko - mohu pouzivat z yogy?

0 0
možnosti
OP

Vážený Járo, pozice děcko z YOGA je velmi dobrá a hezká... skvělá na relax i pro dýchání ... ale v mém pojetí jde o dítě, které se právě narodilo - tedy nemůže být bříškem dolu ... (alespoň prozatím ne - nejsou toliko vyvinuté svaly... ) ,,, nebojte o pár měsíců (u dítěte) se otočíte , ale pak je to pro dospělého dosti náročně... díky

0 0
možnosti
RT

Dekuji za clanek , me zada boli moc, takze dle instrukci cvicim.

0 0
možnosti
JR

J96a51r69a 22R74a57n97k

25. 8. 2015 6:16

Vyzkousela jsem, hodila jsem si video na iPad, vzpor na strane jsem nezvladla, stale jsem padala a posledni cvik take moc ne, ale budu to pilovat. Skvely napad sem to video dat, dikyR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1222x
http://www.ottopospisil.cz

FACEBOOK

YOUTUBE

 

Člověk.

Pohybový lektor.

Osobní trenér, Ostrava.

Kondiční trenér, Ostrava.

Masáže, Ostrava.

Poustevník.

Cestující.

Myslící.

Píšící.

EVOLUČNÍ trénink - pohyb & funkce

605 029 339 

"Pojďme společně."

 

 

Seznam rubrik